65 Nieuwe liedjes op bekende melodietjes

liedjes_boek_deel_1_m

Een tijdje geleden deed ‘Katrotje’ een oproepje op facebook met de vraag om teksten voor liedjes op bekende melodie.

In november en december maakte ik Sinterklaas en kerstliedjes en ik voelde me gelijk aangesproken.
Een aantal van mijn liedjes heb ik doorgemaild (en ik was niet de enige) nu heeft Katrotje een digitaal boekje samengesteld met de liedjes erin.
Hoe leuk is dat?!

Ze zijn goed bruikbaar in de klasroutines (tijdens het opruimen, in de kring gaan, in de rij gaan staan etc.)  maar ook om bij diverse thema’s te gebruiken.

Katrotjes 65 liedjes op bekende melodietjes

Geef een reactie

